Implementácia automatického uzatvárania provízií

Implementácia automatického uzatvárania provízií

Schvaľovanie a zamietanie provízií je možné vykonávať aj pomocou API. Môžete si upraviť váš vlastný systém tak, aby pri zmene stavu objednávky alebo pri inej akcií, ktorá vo vašom systéme definuje, že objednávka bola úspešne dokončená (zaplatená, prevzatá, nevrátená) spustíte PHP kód, ktorý zároveň schváli (alebo v opačnom prípade zamietne) príslušnú províziu aj v našom affiliate systéme.

 

Ako na to:

Stiahnite si súbor dognet.zip, kde nájdete súbor transaction_approve.php.

K funkčnosti budete potrebovať ešte súbor PapApi.class.php, ktorý si stiahnete z administrácie: v ľavom menu Nástroje – Integrácia – API integrácia a kliknite na odkaz „Stiahnuť PAP API“.

Do kódu transaction_approve.php zadáte vaše prihlasovacie údaje do systému Dognet a do parametru orderID nastavíte vkladanie ID objednávky.

Províziu môžete schváliť $transaction->approveByOrderId(); alebo zamietnúť $transaction->declineByOrderId();. To, aká akcia sa vykoná, musíte za-IF-ovať na základe stavu objednávky. Následne musíte nastaviť volanie tejto funkcie, napríklad pri každej zmene stavu objednávky. Kód môžete spúšťať pri každej objednávke. Nevadí, ak dané ID objednávky nie je v našom systéme.

Môžete si taktiež vytvoriť 2 rôzne PHP kódy, pričom jeden kód bude pre schvaľovanie a druhý pre zamietanie a budete ich volať na základe stavu objednávky.

 

Príklad za-IF-ovania:

if($vas_interny_stav_objednavky==’OK’) { $transaction->approveByOrderId(); }

if($vas_interny_stav_objednavky==’STORNO’) { $transaction->declineByOrderId(); }

 

V prípade problémov, prosím kontaktujte ma na emailovej adrese novotna[zavináč]leadmedia.sk

Implementácia automatického uzatvárania provízií

5 z 3



Katka Novotná
Katka Novotná

Viac ako dva roky som pracovala na pozícií e-commerce marketér a zvyšovala som obraty rôznym eshopom. Niektoré z nich sa vyšplhali až na Shop Roku (ocenenie od Heureka.sk). Mám skúsenosti s PPC Adwords aj Facebook. Analytics mi je veľmi blízky. Pre reklamnú agentúru Wiktor Leo Burnett som pomáhala s UX/UI webových projektov a aplikácií pre veľkých klientov. Vo voľnom čase tvorím webové stránky založené prevažne na WordPresse.

Ďalšie články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?