
Cashbacky, ktoré pomáhajú a ich provízna hladina
Nie je cashback, ako cashback. Poďme sa spoločne pozrieť na tie, ktoré pomáhajú a ako sa dá s nimi pracovať.
Klasický systém na „vrátenie časti nákupu“ pracuje systémom vyplácania časti z nákupu priamo nakupujúcemu. Takto funguje napríklad Tipli, Refundo, PlnáPeňaženka či VratnéPeníze.
Neziskové cashbacky zo siete Dognet
Existujú však aj cashbacky, ktoré vyplácajú časť nákupu neziskovej organizácii, charite či jednotlivcom, ktorí potrebujú pomoc. Nakupujúci teda nešetrí peniaze, ale pomáha ľudom, ktorí to potrebujú.
Príkladom projektov na podporu neziskoviek je GIVT, Dobromat, Nakupem.cz či Givenio. Samozrejme, nemôžu odovzdať celý „cashback“. Časť si nechávajú na prevádzku a zvyšok odovzdajú neziskovej organizácii, ktorú si nakupujúci sám vyberie.
Znížené provízie
Keďže ide technicky o „cashback“, majú väčšinou znížené provízne hladiny a teda vedia odovzdať neziskovke menej peňazí. Tento článok je pre inzerentov, ktorí by chceli viac podporiť takéto typy projektov. Čo sa dá robiť? No, je to vlastne jednoduché, preradiť tieto projekty do vyššej províznej hladiny a to hladiny, akú majú obsahoví publisheri.
Výhody pre eshop:
- Podporíte projekty, ktoré pomáhajú a podporíte tak svoju značku
- Užívatelia cielene nakupujú tak, aby podporili im blízku neziskovku
- Ak si majú vybrať pri nákupe, vyberú eshop, ktorý pomôže
- Neziskovky samé propagujú projekty a kampane, ktoré ich podporujú
- Udržíte náklady na konverziu
- Možnosť komunikácie spolupráce s projektami
- Nemusíte tomu dať žiaden čas
Stačí nám dať vedieť a projekty preradíme do vyššej províznej hladiny. Je na vás, ako sa rozhodnete 🙂