CASE STUDY: affiliate kampane 4Home CZ&SK priniesli obrat skoro 2 000 000€
Pripravili sme pre vás case study o tom, ako kampane 4Home CZ&SK priniesli viac ako 61 tisíc konverzií s obratom bezmála 2 000 000€
V spolupráci a s povolením inzerenta sme pripravili pár čísel, ktoré jasne hovoria o efektivite a potenciáli affiliate kampaní. Vieme podať kvalitnú a profesionálnu službu ako na Slovensku, tak aj v Čechách. Cieľom je ukázať potenciál, ktorý affiliate má.
Case study ako PDF v slovenčine a anglická verzia
Efektivita kampane v čase
Koľko konverzií prinášali kampane 4Home SK a CZ v priebehu rokov? Kampaň 4Home CZ&SK priniesla za menej ako 3 roky 61 813 konverzií s obratom takmer 2 000 000 € na čisto províznej báze.
Ako by to vyzeralo na grafe?
Kampane majú jasný peak cez vianoce, ako väčšina e-commerce projektov.
Prognóza pre rok 2018?
Rastový trend je zachovaný. Počet konverzií kampaní je predbežne v roku 2018 o 19% vyšší, ako v roku 2016. Rast sa týka ako CZ, tak SK kampane. Pri českej je to 7% nárast a slovenská kampaň zaznamenala dokonca 35% medziročný nárast.
Názor inzerenta
Kampane v sieti Dognet považujeme za jeden z najdôležitejších zdrojov trafficu. Sieť plne pokrýva ako slovenský, český trh tak maďarský trh. Nie je dôležité, či sú súčasťou veľkej siete. Oveľa dôležitejšia je komunikácia, proaktívny prístup a servis, ktorý prinášajú. Nie je to o tom, že by nám len „dali prístup“, ale viac menej všetko riešia za nás. Môžeme sa na to spoľahnúť a riešiť nákladnejšie marketingové kanály. Sieť neposkytuje len technické riešenie, ale kampaň ako službu. Veľa interných čísel „dať von“ nemôžem, ale čo môžem povedať je, že sa nám affiliate podieľa na približne 15-25% zo všetkých konverzií.