Dyson.cz

Kampaň Dyson.cz

Dyson je Britská techonologická spoločnosť ktorá bola založená v roku 1991 v Spojenom kráľovstve. Navrhuje a vyrába domáce spotrebiče ako sú vysávače, čističky vzduchu, fény, bezlamelové ventilátory, ohrievače, sušičky rúk a svetlá.

Prečo propagovať Dyson:

  • vysoká znalosť značky
  • nová optimalizovaná webstránka ktorá bola testovaná v niekoľkých štátoch na svete.
  • vysoká priemerná hodnota objednávky – viac ako 500
  • menej ako 1% vrátených objednávok
  • poštovné zdarma

Tvorenie odkazov na podstránky:

  • použite odkaz s názvom „Dyson.hu – deeplink (add destination URL as data2 parameter)“
  • do URL adresy odkazu pridajte data2 parameter – cieľová URL adresa, na ktorú chcete cieliť
  • Príklad:
    • Dyson.hu – deeplink (add destination URL as data2 parameter) odkaz má URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=b9cd5da5
    • Pridám data2 parameter: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=b9cd5da5&data2=
    • Za data2 dosadím URL adresu kam cielim: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=b9cd5da5&data2=https://www.dyson.cz/dyson-v11-absolute-extra-pro
    • Ak cieľová URL adresa obsahuje znaky ako ? alebo &, URL adresu treba pred vložením encodnúť

Prvky k dispozícii

  • Bannery ?
  • iFrame
  • PR články
  • Kupóny
  • Influenceri
  • XML feed
  • E-mail šablóny
  • BANEA ?
  • Dognet Media ?

Povolenia pre publisherov

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Priame PPC
  • Externé kupóny
Priama PPC kampaň je zakázaná. V nepriamej PPC musia byť brandové kľúčové slová vrátane preklepov vo vylučujúcich kľúčových slovách v Adwords. Pred odoslaním emalingu je potrebné ho poslať na schválenie. Nie je možné používať značkové slova v názve domén. Provízie sú vypočítavané z ceny bez DPH a bez poštovného. Provízie za sprostredkovanie B2B objednávok môžu byť zamietnuté. Pri propagácii je potrebné používať všetky parametre, ktoré sa nachádzajú v odkazoch v našej administrácii. Odstránenie parametrov môže mať za následok nefunkčnosť trackingu alebo zamietanie provízií.

 

Táto kampaň je integrovaná cez nezávislú tretiu stranu a nemáme priamy kontakt na inzerenta. Tým pádom nevieme ovplyvniť dĺžku a mieru schvaľovania konverzií a dĺžku schvaľovania žiadostí o zapojenia sa do kampane. Takisto nezodpovedáme za nezapísané konverzie, ktoré zaznamenáva tretia strana.

Články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?