Získajte veľký boost predajov len za pár minút
S poslednými mesiacmi roka prichádza aj čas rekordných tržieb v e-commerce. Zákazníci nakupujú častejšie a sú pripravení viac minúť.
Každoročne pomáhame našim klientom prostredníctvom spolupráce s affiliate partnermi vyťažiť zo sezóny maximum. Od niekoľkonásobne vyššieho počtu konverzií vás pritom delí len pár minút vášho času. Inšpirujte sa, ako na to.
November – kráľ e-commerce
November je vďaka Black Friday akciám a predvianočným nákupom najočakávanejším mesiacom hlavnej nákupnej sezóny. Každoročne obhajuje titul kráľa e-commerce, pričom v roku 2023 publisheri priniesli inzerentom až o 75 % viac objednávok a o 52 % vyšší obrat v porovnaní s predošlým mesiacom.
Medziročné výsledky z Black Friday týždňa taktiež ukazujú o 26 % viac konverzií, čo je jasným dôkazom toho, že nestráca na popularite a my sa už teraz tešíme na výsledky, ktoré prinesie tento rok.
„Minulý rok sme pre zákazníkov prichystali na e-shope Black Friday zľavy do 50 %. Dali sme o tom vedieť dievčatám do Dognetu, ktoré sa postarali o to, aby naše akcie komunikovali všetci relevantní publisheri. Vo výsledku sme získali v novembri prostredníctvom našej affiliate kampane o 200 % viac objednávok v porovnaní s predošlým mesiacom.“ Ing. Barbora Hriňová, marketingové oddelenie, Sofia Jewelry a.s.
Black Friday v roku 2024 pripadá na 29. novembra.
Ešte ste nás neinformovali o vašich Black Friday akciách? Nevadí, nikdy nie je neskoro! Kontaktujte našu Zuzku, ktorá sa postará o to, aby sa vaša akcia dostala na webové stránky publisherov práve včas. 🙂
Zákazníci sú pripravení nakupovať – získajte ich pozornosť
V predvianočnom období sa stretávame so zvýšeným záujmom o online nákupy.
Vyniknite v mori konkurenčných akcií vďaka spolupráci s vašimi affiliate partnermi a využite sezónu na maximum.
„Počas sezóny sme sa zapojili do týždňovej vianočnej kampane u nášho najsilnejšieho kupónového partnera. Vytvorili sme mu 10 % zľavový kupón, ktorý nebol komunikovaný na žiadnom inom mieste. Dokázali nám vďaka nemu priniesť 8x viac predajov v porovnaní s predošlým rokom, kedy sme do akcie zapojení neboli.“ Bc. Kateřina Šinková, Marketingový špecialista junior, Dual Trade s.r.o. (DobryTextil.cz)
Aké kroky by ste počas sezóny nemali vynechať?
Zvýšte viditeľnosť
Otestujte silu partnerov, s ktorými ste doteraz nespolupracovali. CSS partneri, kupónoví a cashbackoví publisheri zabezpečia väčšiu viditeľnosť vašim produktom aj akciám.
Predstavte svoj bestseller
Pozorujete zvýšený počet predajov pri konkrétnych produktoch? Dajte nám vedieť, ktoré produkty z vášho sortimentu majú potenciál stať sa bestsellermi tejto sezóny a inšpirujte svojich affiliate partnerov na čo sa majú v rámci svojej propagácie zameriavať.
Skúste adventný kalendár
Zapojte sa do kampaní u cashbackových a kupónových publisherov. Títo partneri majú lojálne publikum používateľov, ktoré sa každoročne teší na ich predvianočné kampane. Zákazníci môžu vašu akciu nájsť za okienkom adventného kalendára, zapojiť sa do súťaže o produkty či do mnohých ďalších zábavných aktivít, ktoré ich motivujú k nákupu.
Pripravte inšpirácie na darčeky
Vytvorte pre vašich partnerov zoznam produktov, ktoré sú vhodné ako darček pod stromček. Zamerajte sa na rôzne cieľové skupiny, ktoré je možné produktami z vášho e-shopu obdarovať. Zaujmite aj menej tradičnými kategóriami, ako napr. Darčeky pre Gen Z, Darčeky pre minimalistov, Darčeky pre tých, čo už všetko majú a pod.
Vianocami to nekončí
Tak, ako sa líši správanie jednotlivých zákazníkov počas roka, líši sa aj počas sezóny. Mnoho ľudí čaká na výpredaje, ktoré štartujú zväčša 26. decembra (Boxing day) a pokračujú až do konca januára. Zachyťte počas tohto obdobia zákazníkov, ktorí čakajú na vyhliadnuté produkty za zvýhodnenú cenu.
Nezameriavajte sa preto iba na Black Friday či Vianoce.
Odštarujte nový rok strategickou spoluprácou s najvýkonnejšími partnermi vo vašej kampani a pripravte pre zákazníkov zaujímavú akciu či zľavový kupón aj v povianočnom období.
Rozšírte vaše akcie medzi státisíce nových zákazníkov
Pripravili ste na svojom e-shope zaujímavé zľavy? Nenechajte na náhodu, či ich u vás zákazníci objavia. Vaši affiliate partneri vám pomôžu rozšíriť informácie o vašich akciách medzi státisícové databázy ich používateľov – vašich nových potenciálnych zákazníkov.
Stačí nás informovať o tom, aké akcie na sezónu plánujete – či už ide o zľavy, výpredaje, zľavové kupóny, dopravu zadarmo, alebo darčeky k nákupom.