Trime.cz

Kampaň Trime.cz

Provízia: 28%, 14% pre cashbackové portály a 7% pre kupónové weby

Trime je český výrobca doplnkov stravy prémiovej kvality, zameriavajúci sa predovšetkým na prevenciu a vyvažovanie škodlivých vplyvov moderného spôsobu života na ľudské zdravie. Značka Trime garantuje špičkovú kvalitu aktívnych látok, ktoré sú vyberané a analyzované tými najprísnejšími štandardmi svetovej kvality, s dôrazom na vysokú biodostupnosť v ľudskom organizme.

Trime nepoužíva chemické antioxidanty, stabilizátory a spojivá. Otázka kvality sa premieta taktiež do obalových a kapslovacích technológií, pre zaistenie maximálnej stability a účinnosti produktov. Pri výbere vstupných surovín a obalových materiálov je kladený dôraz tiež na minimalizáciu environmentálnych dopadov, garancia netestovania na zvieratách a dohľad na etiku celého výrobného procesu.

Vízia e-shopu:

Moderný svet prináša veľa nástrah, stresu a záťaže na našu fyzickú a psychickú časť. Mnoho ľudí sa riadne nestará ani o jednu z týchto akoby prepojených nádob. Existuje totiž mnoho variantov, riešení a prístupov. Zložité, jednoduché, drahé, lacné, moderné či tradičné.

Rozhodli sme sa vziať zo všetkého to najlepšie, podložiť výskumy a ponúknuť to najlepšie v komplexnom portfóliu doplnkov stravy z tých najkvalitnejších ingrediencií. Všetko staviame na základoch vedeckých poznatkov spojených s holistickým prístupom k ľudskému zdraviu.

Veríme, že každý človek môže využiť svoj potenciál na maximum a žiť dlhodobo naplno a bez kompromisov.

Veríme, že každý človek môže žiť lepší a zdravší život a využiť svoj potenciál na maximum a žiť dlhodobo naplno a bez kompromisov.

      Prvky k dispozícii

      • Bannery ?
      • iFrame
      • PR články
      • Kupóny
      • Influenceri
      • XML feed
      • E-mail šablóny
      • BANEA ?
      • Dognet Media ?


      Povolenia pre publisherov

      • Cash-back
      • Obsah
      • Kupónové weby
      • Emailing
      • Priame PPC
      • Google CSS
      • Externé kupóny
      Priama PPC kampaň je povolená, brandové kľúčové slová vrátane preklepov musia byť vo vylučujúcich kľúčových slovách v Adwords. Pred odoslaním emalingu je potrebné ho poslať na schválenie. Nie je možné používať značkové slova v názve domén. Provízie sú vypočítavané z ceny bez DPH a bez poštovného. Provízie za sprostredkovanie B2B objednávok môžu byť zamietnuté.


      Pri propagácii je potrebné používať všetky parametre, ktoré sa nachádzajú v odkazoch v našej administrácii. Odstránenie parametrov môže mať za následok nefunkčnosť trackingu alebo zamietanie provízií.

      Články, ktoré by ťa mohli zaujímať

      Akých inzerentov u nás nájdete?