Tiskni-Online.cz

Provízia: 20%, 10% pre cashbackové portály a 5% pre kupónové weby

O e-shope:

Obklopujte sa tým, čo máte radi, to je naše motto. Niekomu zdvihne náladu fotka detí, rodiny, inému príroda či domáci miláčikovia, niekto iný si zase nechá vyrobiť fotoobraz so športovým autom. Na webe www.tiskni-online.cz máme vlastný editor pre jednoduchú tvorbu fotoobrazov, veľkých fotografií, fotokalendárov aj fotozošitov. Máme pod palcom celú výrobu, takže dokážeme postrážiť kvalitu, cenu aj rýchlosť dodania. Naša filozofia je ponúkať ideálny pomer cena a kvalita a odmeňovať zľavou našich pravidelných zákazníkov.

Výhody e-shopu:

  • Na webe uvádzame dobu výroby 10 dní, väčšinou však má zákazník do týždňa výrobok už pri sebe doma.
  • Pravidelne organizujeme rôzne zľavové akcie pre nových aj existujúcich zákazníkov, obľúbené akcie sú zľava 30 percent + poštovné zadarmo alebo zľava 50 percent na celú objednávku.
  • Za jedno poštovné je možné poslať až 5 fotoobrazov rôznej veľkosti, preto väčšina objednávok obsahuje 2-3 produkty.

O výkone e-shopu:

  • Bežne sa pohybujeme okolo 200 návštev denne, pred Vianocami to vyskočí cez 1000 návštev za deň teda bežne cca 4-5 tis návštev za mesiac v sezóne (november, december) aj 20tis/mesiac, priemer 7tis.
  • Konverzný pomer máme okolo 10 percent.
  • Ročne vybavíme cez 10 000 objednávok, mimo sezónu 600/mesiac, v sezóne 2500/mesiac.
  • Priemerná hodnota objednávky je 500 Kč.

Podpora publisherov:

  • Pravidelným partnerom sme schopní poskytnúť špeciálny zľavový kód, ktorý potom dáva ich zákazníkom exkluzívnu zľavu, ktorá je vždy o niečo výhodnejšia ako plošná akcia uvedená na webe.
  • Zľavový kód tak jednoznačne identifikuje partnera, ktorý zákazníka priviedol.
  • Publisher si u nás môže objednať produkty so zľavou 50 percent oproti základnej cene, aby si ich sám otestoval.

Cieľová skupina:

  • žena tridsiatnička
  • 2/3 našich zákazníkov tvoria ženy vo veku 25-45 rokov so záujmami cestovania, deti, rodina, domácnosť.
  • stará sa o domácnosť a deti
  • často je na materskej dovolenke
  • býva v byte vo väčšom meste
  • snaží sa to mať doma pekné, ale má obmedzený rozpočet
  • je zvyknutá nakupovať šetrne a využívať rôzne zľavové akcie
  • vyberá a nakupuje darčeky na rodinné oslavy aj Vianoce

O produktoch:

Fotoobraz

  • Fotoplátno je materiál podobný maliarskemu plátnu so špeciálnou povrchovou vrstvou, ktorá je odolná proti rozmazávaniu a vhodná na tlač.
  • Na fotoplátno natlačíme Vašu fotografiu a následne ho ručne napneme a upevníme na drevený MDF rám.
  • Potom fotoobraz zabalíme do ochrannej fólie a kartónovej krabice a je pripravený k ceste k Vám.
  • Fotoobraz potom bude zdobiť Vašu domácnosť či kanceláriu.
  • Štandardné veľkosti rámov sú 30 × 20 cm, 40 × 30 cm, 60 × 40 cm, 60 × 60 cm, 80 × 60 cm, 90 × 60 cm, 130 × 87 cm. Obraz môže byť na výšku aj na šírku. Na zákazku je možné vyrobiť aj inú veľkosť rámu a obrazu.

Fotokalendár

  • Nástenný fotokalendár sa skladá z 13 strán. Prvá je titulná a potom nasleduje 12 mesiacov. Vyberiete si pozadie a jednoducho vložíte v online editore svoje fotografie. Na každej stránke môže byť 1 veľká fotografia alebo koláž až 9 fotografií. Vaše dielo natlačíme na digitálnom tlačiarenskom stroji na kvalitný kriedový papier, a následne listy zviažeme kovovou krúžkovou väzbou a pridáme háčik na zavesenie.
  • Kalendáre robíme vo veľkosti A4, A3 a MAXI (45 × 32 cm), je možné si zvoliť orientáciu na šírku aj výšku.

Fotozošit

  • Fotozošit má veľkosť 20×30 cm (cca A4), takže vám skvele zapadne do knižnice. Väzba je zošitová, teda jednotlivé listy sa vkladajú do seba, a nakoniec sa v chrbte zošijú drôtovými sponkami.
  • Fotozošit obsahuje 12-20 strán a môže v ňom byť umiestnených až 100 fotografií.

      Prvky k dispozícii

      • Bannery ?
      • XML feed
      • Kupóny
      • PR články
      • Extra spolupráce
      • E-mail šablóny
      • Influenceri
      • iFrame
      • Dognet Media ?
      • BANEA ?


      Povolenia pre publisherov

      • Cash-back
      • Obsah
      • Kupónové weby
      • Emailing
      • Priame PPC
      • Google CSS
      • Externé kupóny
      Priama PPC kampaň je povolená, brandové kľúčové slová vrátane preklepov musia byť vo vylučujúcich kľúčových slovách v Adwords. Google Shopping CSS partneri sú v tejto kampani povolení. Pred odoslaním emalingu je potrebné ho poslať na schválenie. Nie je možné používať značkové slova v názve domén. Provízie sú vypočítavané z ceny bez DPH a bez poštovného. Provízie za sprostredkovanie B2B objednávok môžu byť zamietnuté.


      Pri propagácii je potrebné používať všetky parametre, ktoré sa nachádzajú v odkazoch v našej administrácii. Odstránenie parametrov môže mať za následok nefunkčnosť trackingu alebo zamietanie provízií.

      Články, ktoré by ťa mohli zaujímať

      Akých inzerentov u nás nájdete?