Stil.cz

Kampaň Stil.cz

Provízia: 15%, 6% pre cashbackové systémy a 4% pre kupónové weby (do 29.2 9%, 5% pre cashbackové systémy a 3,5% pre kupónové weby) (2%, 1% pre cashbackové systémy a kupónové weby pre partnera z B2B segmentu) 

2%, 1% pre cashbackové systémy a kupónové weby (B2B)

Znížená provízia pre B2B je určená jedine v prípade privedenia partnera, ktorý operuje pod IČO a zároveň je dlhodobým odberateľom Stil trade s.r.o.

 

Stil je rýdzo česká firma pôsobiaca na českom a slovenskom trhu od roku 2000. Predovšetkým v posledných rokoch sa začala sústrediť na produkciu školských tašiek, aktoviek a školských pomôcok a doplnkov. Spoločne so zameraním na deti a mládež sa firma tiež chce posunúť od predaja v kamenných pobočkách na internet.

U produktov si Stil zakladá na ergonomických študentských batohoch designovaných v Českej republike. To, že sa batohy neskutočne dobre nosia je najväčšou výhodou Stilu. Vyrábame aktovky a pomôcky pre deti od prvej triedy až po strednú školu. Zákazníci nakupujú pohodlne online, pričom všetok tovar je na sklade. Rýchla expedícia výrobkov je pre nás samozrejmosťou.

U Stil trade je ideálna sezóna od konca mája do 1. polovice septembra a následne od novembra do decembra. Cieľovou skupinou sú väčšinou mamičky s dieťaťom od 6 do 18 rokov.

E-shop Stil sa stále ešte rozbieha a do budúcnosti pripravujeme jeho upgrade do ešte jednoduchšej a viac intuitívnej podoby, ktorá bude fungovať čo najlepšie na mobilných zariadeniach, ktorých je medzi návštevníkmi nášho e-shopu dnes okolo 45%.

TOP 10 produktov (október – december 2019)

Čo sa týka sezónnosti produktov, tak tie sú v zásade tri:

  • hlavné sú predaje pred začiatkom školského roku (v auguste, čiastočne už v júli)
  • predaje pred Vianocami
  • predaje pred školskými zápismi a ukončením dochádzky do materskej školy (týka sa budúcich prváčikov, ktorí si zaobstarávajú prvú aktovku / batoh; v roku 2020 bola sezóna kvôli koronavírusu bola významne oslabená)

Prvky k dispozícii

  • Bannery ?
  • iFrame
  • PR články
  • Kupóny
  • Influenceri
  • XML feed
  • E-mail šablóny
  • BANEA ?
  • Dognet Media ?


Povolenia pre publisherov

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Priame PPC
  • Externé kupóny
Priama PPC kampaň je povolená, brandové kľúčové slová vrátane preklepov musia byť vo vylučujúcich kľúčových slovách v Adwords. Pri používaní PPC dosaďte prosím za utm_campaign (sklik, fb alebo gadgets) Pred odoslaním emalingu je potrebné ho poslať na schválenie. Nie je možné používať značkové slova v názve domén. Provízie sú vypočítavané z ceny bez DPH a bez poštovného. Provízie za sprostredkovanie B2B objednávok môžu byť zamietnuté.


Pri propagácii je potrebné používať všetky parametre, ktoré sa nachádzajú v odkazoch v našej administrácii. Odstránenie parametrov môže mať za následok nefunkčnosť trackingu alebo zamietanie provízií.

 

Články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?