MobilMax.cz

Kampaň MobilMax.cz

Provízia: 

  • obsahoví publisheri:
    • 3 % na mobily, wearables, projektory, herné ovládače, LCD displeje
    • 9 % na príslušenstvo a náhradné diely
    • 15 % na ostatné produkty
  • cashbackové portály
    • 2 % na mobily, wearables, projektory, herné ovládače, LCD displeje
    • 6 % na príslušenstvo a náhradné diely
    • 10 % na ostatné produkty
  • kuponové weby:
    • 1 % na mobily, wearables, projektory, herné ovládače, LCD displeje
    • 3 % na príslušenstvo a náhradné diely
    • 5 % na ostatné produkty

O e-shope:

MobilMax je dynamická spoločnosť s iba českým kapitálom, ktorá dlhodobo pôsobí na trhu mobilných telefónov v Českej republike, a to už od roku 2000. Spoločnosť MobilMax prevádzkuje 5 kamenných predajní a tiež zavedený e-shop www.mobilmax.cz, ktorý bol spustený už v roku 2006. Dlhodobým cieľom spoločnosti MobilMax je ponúknuť zákazníkom nielen spoľahlivé a kvalitné produkty, ale aj kvalitné priamy predajné a popredajné  servis

O produktoch:

V portfóliu spoločnosti MobilMax sú nielen mobilné telefóny, ale aj inteligentné hodinky, fitness náramky alebo herné ovládače k ​​telefónom. Vo svojej predajnej ponuke má samozrejme aj mnoho puzdier, krytov a ochranných skiel alebo fólií pre mobilné telefóny a tiež veľké množstvo príslušenstva a náhradných dielov k mobilným telefónom. Veľký výber ponúka aj pri náhradných LCD displejoch, ktoré patria medzi najpredávanejší tovar.

Značky:

Spoločnosť MobilMax je autorizovaný predajca značiek Xiaomi, Realme, VIVO, Samsung, Huawei a ďalšie.

Výhody e-shopu:

Zákazníci spoločnosti MobilMax určite ocenia hlavne osobný prístup, priaznivé ceny a rýchle vybavenie svojej objednávky.

Prvky k dispozícii

  • Bannery ?
  • XML feed
  • Kupóny
  • PR články
  • Extra spolupráce
  • E-mail šablóny
  • Influenceri
  • iFrame
  • Dognet Media ?
  • BANEA ?


Povolenia pre publisherov

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Priame PPC
  • Google CSS
  • Externé kupóny
Priama PPC kampaň je zakázaná. V nepriamej PPC musia byť brandové kľúčové slová vrátane preklepov vo vylučujúcich kľúčových slovách v Adwords. Google Shopping CSS partneri sú v tejto kampani povolení. Pred odoslaním emalingu je potrebné ho poslať na schválenie. Nie je možné používať značkové slova v názve domén. Provízie sú vypočítavané z ceny bez DPH a bez poštovného. Provízie za sprostredkovanie B2B objednávok môžu byť zamietnuté.


Pri propagácii je potrebné používať všetky parametre, ktoré sa nachádzajú v odkazoch v našej administrácii. Odstránenie parametrov môže mať za následok nefunkčnosť trackingu alebo zamietanie provízií.

Články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?