KnihyKazda.cz

Kampaň KnihyKazda.cz

Provízia: 15%, 10% pre cashbackové systémy a 5% pre kupónové weby (Do 31.10. 2020 – 10%, 7% pre cashbackové systémy a kupónové weby)

Nakladateľstvo KAZDA prináša čitateľom výnimočné knihy o prírode, udržateľnosti, o netradičnom cestovaní a umení. Filozofiou nakladateľstva je prinášať kvalitné české a zahraničné tituly, ktoré zaujímavým obsahom čitateľa vnútorne obohatí, podporí ich vzťah k prírode a prispejú k formovaniu udržateľnejšej budúcnosti.

V ponuke nájdete populárno-náučné knihy pre všetky generácie – od leporel cez príbehy inšpirované prírodou, svetom zvierat i ľudí, cestopisy, inšpiromaty, atlasy, až po náročnejšie čítanie od popredných svetových biológov, akými sú britský ornitológ Tim Birkhead alebo mykológ Merlin Sheldrake. Najobľúbenejším autorom nakladateľstva je známy nemecký lesník a ochranca prírody Peter Wohlleben. Knihy, ktoré majú zmysel, v Nakladateľstve KAZDA vychádzajú od roku 2014.

Typ pre publisherov:

  • inzerent môže ponúknuť zaslanie vzoriek kníh zadarmo a informácie vopred o ich akciách. Ak by ste potrebovali nejakú ďalšiu konkrétnu podporu (napr. obálky kníh alebo autorov), ozvite sa nám.

TOP produkty:

  1. Peter Wohllebem – Tajný život stromů
  2. Ulrich Schmid – Poznáte ptáky našich zahrad?
  3. Merlin Sheldrake – Propletený život
  4. Dave Goulson – Divočina v zahradě
  5. Smarticular: Pět domácích prostředků nahradí celou drogerii
  6. Andrea Schütze – Kamarádi z Medového lesa
  7. Peter Wohlleben – Přírodě na stopě
  8. Eva-Maria a Wolfgang Dreyerovi – Velký průvodce lesem
  9. Ernsten, J. Walczyk – Moje ptačí knížka
  10. Peter Wohlleben – Slyšíš, jak mluví stromy?

    Prvky k dispozícii

    • Bannery ?
    • iFrame
    • PR články
    • Kupóny
    • Influenceri
    • XML feed
    • E-mail šablóny
    • BANEA ?
    • Dognet Media ?

     

    Povolenia pre publisherov

    • Cash-back
    • Obsah
    • Kupónové weby
    • Emailing
    • Priame PPC
    • Google CSS
    • Externé kupóny
    Priama PPC kampaň je zakázaná. V nepriamej PPC musia byť brandové kľúčové slová vrátane preklepov vo vylučujúcich kľúčových slovách v Adwords. Nie je možné používať značkové slova v názve domén. Provízie sú vypočítavané z ceny bez DPH a bez poštovného. Provízie za sprostredkovanie B2B objednávok môžu byť zamietnuté.

     

    Pri propagácii je potrebné používať všetky parametre, ktoré sa nachádzajú v odkazoch v našej administrácii. Odstránenie parametrov môže mať za následok nefunkčnosť trackingu alebo zamietanie provízií.

    Články, ktoré by ťa mohli zaujímať

    Akých inzerentov u nás nájdete?