Vivantis.sk

Kampaň Vivantis.sk

Výška odmeny: 2.1-11%

Provízie:

  • sortiment módy – 10% nový, 7% existujúci zákazník
  • sortiment šperkov – 11% nový, 7.7% existujúci zákazník
  • sortiment hodiniek – 8% nový, 5.6% existujúci zákazník
  • sortiment krásy – 7% nový, 4.9% existujúci zákazník
  • sortiment zdravia – 7% nový, 4.9% existujúci zákazník
  • sortiment parfémov – 3% nový, 2.1% existujúci zákazník
  • značka Natural Medicaments – 10% nový, 7% existujúci zákazník
  • značka Troli+Brilio+JustBag – 10% nový, 7% existujúci zákazník
  • značka Sefiros – 8% nový, 5.6% existujúci zákazník
  • značka Ketodiet, Lylee, Linziclip – 0%

Existujúci zákazník je zákazník, ktorý nakúpil v eshope za posledné 4 mesiace. Po tejto dobe sa zákazník považuje za nového.

 

Od roku 2001 sa s postupom času z malého nápadu zrodil veľký projekt, z izbového e-shopu sa stala malá-veľká mocnosť zo 6 špecializovanými internetovými obchodmi s krásou, s parfumy, šperkami, hodinkami a módou. Už viac ako 14 rokov sme v Čechách s týmito radosťami medzi jedničkou na trhu. A pretože máme radi našich slovenských bratov, chceli sme sa s nimi podeliť. O tie krásne veci, ktoré ktoré predávame a pre ktoré nám buši srdce. Pretože sú to predsa naši susedia, ktorý sú nám najbližšie ♥

A tak sa zrodil VIVANTIS.SK. Miesto, kde zoženiete všetko, čo máte rada a čo potrebujete, všetko, čo vám i vašim milovaným robí radosť denne aj celkom výnimočne. Od kabelky po parfum, od riasenky po náušnice.

Prvky k dispozícii

  • Bannery ?
  • XML feed
  • Kupóny
  • PR články
  • Extra spolupráce
  • E-mail šablóny
  • Influenceri
  • iFrame
  • Dognet Media ?

 

Povolenia pre publisherov

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Priame PPC
  • Google CSS
  • Externé kupóny

 

Podmienky kampane

  • pre kampaň nie je možné používať priame PPC reklamy. Podmienky k nepriamej PPC:
    • a) Partner nesmí inzerovat v PPC systémech na klíčová slova obsahující brandy e-shopů společnosti Vivantis, a. s. (např. „Slevove kody Vivantis“ / „Sperky.cz slevovy kod“ apod.)
    • b) Partner musí všechny brandy společnosti Vivantis, a. s. vložit do všech svých PPC kampaní jako vylučující klíčová slova.
    • c) Partner nikdy nesmí zmínit brandy společnosti Vivantis, a. s. v PPC inzerátu.
    • d) Partner nesmí v PPC kampaních odkazovat přímo na e-shopy společnosti Vivantis, a. s.
  • v prípade záujmu o mailing je ho potrebné zaslať na schválenie
Pri propagácii je potrebné používať všetky parametre, ktoré sa nachádzajú v odkazoch v našej administrácii. Odstránenie parametrov môže mať za následok nefunkčnosť trackingu alebo zamietanie provízií.

Články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?