Provízia: 8% za nového zákazníka, 3.2% za opakovaného zákazníka
Chceme byť najlepší, a preto sa už 20 rokov venujeme tomu, čo vieme najlepšie – predaju značkovej obuvi, kabeliek a doplnkov. eCipo.hu je jedným z najväčších internetových obchodov tejto kategórie!
Tím eCipo.hu sa skladá z ľudí plných vášne a odhodlania. Staviame na profesionalitu a sústreďujeme sa na to, v čom sme najlepší-predaj topánok. Ponúkame starostlivo vybrané produkty najlepších domácich aj zahraničných značiek. Náš sortiment je neustále obohacovaný o exkluzívne značky. Ponúkame viac ako 485 značiek a 50 000 modelov topánok a kabeliek. Dôverujú nám najväčšie značky: Tommy Hilfiger, Guess, Carinii, Liu Jo, Calvin Klein, Furla, Ecco, Clarks, Geox a mnoho, mnoho ďalších.
- Doprava zadarmo pri nákupe nad 9990 Ft
- 30 dní na vrátenie tovaru
Tvorenie odkazov na podstránky:
- použite odkaz s názvom „eCipo.hu – deeplink (add destination URL as data2 parameter)“
- do URL adresy odkazu pridajte data2 parameter – cieľová URL adresa, na ktorú chcete cieliť
- Príklad:
- eCipo.hu – deeplink (add destination URL as data2 parameter) odkaz má URL: http://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=55d1e5e96f49d&a_bid=78e5f884
- Pridám data2 parameter: http://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=55d1e5e96f49d&a_bid=78e5f884&data2=
- Za data2 dosadím URL adresu kam cielim: http://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=55d1e5e96f49d&a_bid=78e5f884&data2=https://www.ecipo.hu/sportcipok.html
- Ak cieľová URL adresa obsahuje znaky ako ? alebo &, URL adresu treba pred vložením encodnúť
Prvky k dispozícii
Povolenia pre publisherov
Cash-back
Obsah
Kupónové weby
Emailing
Priame PPC
Externé kupóny
Pri propagácii je potrebné používať všetky parametre, ktoré sa nachádzajú v odkazoch v našej administrácii. Odstránenie parametrov môže mať za následok nefunkčnosť trackingu alebo zamietanie provízií.
Táto kampaň je integrovaná cez nezávislú tretiu stranu a nemáme priamy kontakt na inzerenta. Tým pádom nevieme ovplyvniť dĺžku a mieru schvaľovania konverzií a dĺžku schvaľovania žiadostí o zapojenia sa do kampane. Takisto nezodpovedáme za nezapísané konverzie, ktoré zaznamenáva tretia strana.