Kto by nemiloval tie psie oči či mačku, ktorá vám pradie na nohách? Od teraz máme kampaň špeciálne pre milovníkov zvierat.

Odmeňovanie: CPS

Výška odmeny: 3%

V spolupráci s Dobrá-miska.sk sme pre publisherov siete Dognet pripravili kampaň “Dobrá-miska.sk”. Ide o klasickú affiliate kampaň. Odmeňovanie je postavené na províznom systéme, kedy publisher dostáva percento z predaja.

Internetový obchod www.dobra-miska.sk patrí medzi najväčších predajcov chovateľských potrieb. Skladom máme viac ako desať tisíc produktov, ktoré sme schopní doručiť do druhého dňa. V našej ponuke nájdete produkty od viac ako 300 rôznych výrobcov a každý deň pridávame nové a kvalitné produkty, aby si každý majiteľ zvieratka vybral presne to, čo potrebuje a čo je pre jeho miláčika najlepšie. Ku každému zákazníkovi pristupujeme individuálne a vždy mu radi pomôžeme, aby sa k nám rád a s dôverou vrátil.

K dispozícii sú bannery a XML feed.

 

Nápady na integráciu:

  • kampaň je skvelá pre všetky magazíny, ktoré sa venujú téme zvierat. Vďaka XML feedu môžete vytvoriť aj katalóg produktov na vašej stránke
  • kampaň môžu využiť aj všetci chovatelia na svojich sociálnych sieťach. Vy najlepšie viete, ktoré krmivo chutí vášmu miláčikovi a s ktorou hračkou sa najradšej hrá. Teraz to môžete dať do sveta a získať províziu za predaj
  • čo takto vytvoriť Facebook stránku kde budú fotky rozkošných miláčikov? Alebo Pinterest?
  • máte akva/tera portál? Tu nie je nad čím váhať
  • PS: krmivo, podstielky, hračky,… toto všetko sú veci, ktoré chovatelia kupujú opakovane a oplatí sa tu odchytávať kontakty s následným mailingom pre návrat na stránku.

 

Podmienky kampane

  • Priama PPC kampaň je povolená, je zakázané používať značkové kľúčové slová spojené so značkou Dobrá-miska. To platí aj pre registráciu domén.
  • Mailing je zakázaný

Chcem sa zapojiť do kampane

Nová kampaň Dobrá-miska.sk pre miláčikov domácich zvierat
5 z 1
The following two tabs change content below.
Katka Novotná

Katka Novotná

Affiliate Manager
Viac ako dva roky som pracovala na pozícií e-commerce marketér a zvyšovala som obraty rôznym eshopom. Niektoré z nich sa vyšplhali až na Shop Roku (ocenenie od Heureka.sk). Mám skúsenosti s PPC Adwords aj Facebook. Analytics mi je veľmi blízky. Pre reklamnú agentúru Wiktor Leo Burnett som pomáhala s UX/UI webových projektov a aplikácií pre veľkých klientov. Vo voľnom čase tvorím webové stránky založené prevažne na WordPresse.