Vyhodny-Software.cz

Kampaň Vyhodny-Software.cz

Provízia: 8%, 4% pre cashbackové portály a 2% pre kupónové weby

Výhodný Software bol založený v Českej republike v roku 2013. Od samého začiatku sa naša spoločnosť zamerala na poskytovanie vysoko kvalitného softvéru, vynikajúcej zákazníckej podpory a na skvelé ceny pre našich zákazníkov. Predávame nový aj druhotný softvér a snažíme sa vždy poskytovať tie najlepšie produkty a služby. Našich zákazníkov staviame vždy na prvé miesto a robíme všetko, čo je v našich silách, aby sme naplnili ich očakávania!

  • Viac ako 250 000 spokojných zákazníkov po celej Európe, vyše 100 000 zákazníkov v Českej republike.
  • Každý rok naši zákazníci ušetria viac ako 10 000 000 €
  • Finalista SHOPROKU cena kvality 2020 a víťaz cena kvality 2019
  • Jediná spoločnosť na trhu pôsobiaca v odbore už 13 rokov
  • V rukách máme právoplatný rozsudok ochraňujúci náš obchodný model

 Výhody e-shopu:

  • Zákazníci ušetria až 50% nákladov za softvér oproti bežným maloobchodným cenám
  • Väčšina licencií je doručená elektronicky v deň nákupu
  • Prehľadný e-shop a profesionálna technická podpora s rokmi skúseností
  • Doprava zdarma
  • 30 dní na vrátenie tovaru
  • Záruka legálneho softvéru
  • Poradňa pre našich zákazníkov
  • Priemer spokojnosti zákazníkov 99%

Top kategórie:

  • Windows
  • Office

Vízia:

Našim cieľom je ponúknuť najlepšie softvérové ​​produkty za výrazne nižšie ceny, aby boli dostupné a minimalizovali zbytočné straty z nepoužívaných produktov.

Pre viac informácií:

  1. Prečo nám dôverujú veľkí zákazníci
  2. Recenzie zákazníkov
  3. Poradňa
  4. História spoločnosti
  5. Záruka legálneho softvéru

Prvky k dispozícii

  • Bannery ?
  • iFrame
  • PR články
  • Kupóny
  • Influenceri
  • XML feed
  • E-mail šablóny
  • BANEA ?
  • Dognet Media ?

Povolenia pre publisherov

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Priame PPC
  • Google CSS
  • Externé kupóny
Priama PPC kampaň je povolená, brandové kľúčové slová vrátane preklepov musia byť vo vylučujúcich kľúčových slovách v Adwords. Google Shopping CSS partneri sú v tejto kampani zakázaní. Pred odoslaním emalingu je potrebné ho poslať na schválenie. Nie je možné používať značkové slova v názve domén. Provízie sú vypočítavané z ceny bez DPH a bez poštovného. Provízie za sprostredkovanie B2B objednávok môžu byť zamietnuté. Pri propagácii je potrebné používať všetky parametre, ktoré sa nachádzajú v odkazoch v našej administrácii. Odstránenie parametrov môže mať za následok nefunkčnosť trackingu alebo zamietanie provízií.

Články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?