Kampaň Tvojakava.sk
Tvojakava.sk je slovenský distribútor káv, kávových kapsúl, čajov, kávovarov, mlynčekov a všetkého, čo nejako súvisí s kávou. Zákazníkom prináša rôzne druhy káv zo sveta i z domova.
Káva je jedným z najbežnejších a najobľúbenejších drinkov našej spoločnosti. Jedni hovoria, že káva je niečo, bez čoho si nevedia predstaviť svoj bežný deň, iní zas nechápu tých, ktorí jedným shotom espressa potrebujú dennodenne nakopnúť. My kávu milujeme, a preto sme sa v roku 2014 rozhodli založiť e-shop Tvojakava.sk, kde bude možné nakúpiť lahodnú, čerstvú, zrnkovú i mletú kávu.
Na webe spotrebitelia nájdu široký sortiment kávy – kvalitnú značkovú kávu, plantážnu výberovú kávu, čerstvo praženú kávu vlastnej značky a čajov. Výhodou nákupu je, že všetok ponúkaný tovar máme skladom, vďaka čomu garantujeme dodanie tovaru do 48 hodín, najčastejšie do 24 hodín.
Neviete sa rozhodnúť, akú kávu si kúpiť? Nechajte to na náhodu – každá šálka kávy Vám zaručene spríjemní deň.
Výhody e-shopu:
- Všetok ponúkaný tovar skutočne skladom – každá objednávka vytvorená cez publishera je vyplnená na 100%
- Dodanie tovaru najčastejšie na druhý deň od objednávky
- Výborné ceny
Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú:
- Rýchlosť doručenia
- Ceny
- Komunikáciu
- Výber tovaru
- Kvalita tovaru
Doplňujúce informácie:
- Skupina výrobkov, pri ktorých sa vie realizovať zaujímavá jednotková cena objednávky s veľkým potenciálom predaja – Náplne do kávomatu (2.miesto v predajnosti)
- Skupinu výrobkov, kde je zaujímavá kusová cena za tovar – Kávovary PHILIPS SAECO
Skupiny najpredávanejších výrobkov:
- Lavazza (1. miesto v predajnosti)
- Kimbo (3. miesto v predajnosti)
- Lavazza blue (4.miesto v predajnosti)
- Výrobky nepotravinového charakteru (5.miesto v predajnosti)
Prvky k dispozícii
Povolenia pre publisherov
- Cash-back
- Obsah
- Kupónové weby
- Emailing
- Priame PPC
- Google CSS
- Externé kupóny
Pri propagácii je potrebné používať všetky parametre, ktoré sa nachádzajú v odkazoch v našej administrácii. Odstránenie parametrov môže mať za následok nefunkčnosť trackingu alebo zamietanie provízií.