ManuTea.sk

Kampaň ManuTea.sk

Provízie: 8%, 5% pre cashbackové portály a 3% pre kupónové weby

V štíte máme teraz nápis Manu, pretože všetky čaje, ktoré ponúkame, prešli ľudskými rukami. Zbierali čajové lístky, byliny i ovocie. Sušili ich a triedili. Žiadne stroje, len ruky mladých žien a skúsených mužov stoja za jemnosťou a krásou každej sorty. Žiadne automatizované skleníky, iba prsty a dlane farmárov z najrôznejších kútov sveta sa postarali o jedinečnosť každej úrody.

Latinčina má pre „ruku“ slovo Manus. Pre „ľudský“ slovo Germanus, pre „priateľský“ spojenie Per humanus. My pridávame už len posadnutosť. S ňou stále trváme na maximálnu kvalitu.
PS: Tajomstvo nakoniec: ManuTea má brata …

Na e-shope ponúkame 2 značky a to ManuTea a ManuCafe, vďaka čomu si môžeme strážiť všetko od surovín cez balenie až po spokojnosť zákazníka.

Novinky:

V rámci celého roka neustále dovážame a vyrábame nové čaje podľa aktuálnych trendov a situácií na čajových plantážach. Aktuálne novinky vždy nájdete v sekcii „Novinky na e-shope„.

Akcie:

Vždy prvý utorok v mesiaci spúšťame mesačné zľavy na vybrané čaje s 15% zľavou. Čaje vyberáme starostlivo tak, aby ponuka zodpovedala chutiam a potrebám našich zákazníkov.

Konkurenčné výhody e-shopu:

  • vlastná potravinárska výroba spĺňajúca všetky hygienické normy, HACCP, BIO certifikácia,
  • akcie pre stálych zákazníkov a zvýhodnenie pre firemných zákazníkov,
  • poštovné zdarma od 40 €,
  • najväčší sortiment na trhu v oblasti sypaných čajov,
  • pri prihlásení k newsletteru zľava na 1. nákup,
  • darčeky k objednávkam,
  • zaujímavosti a tipy v rámci magazínu na stránkach e-shopu,
  • obchodné podmienky s najvyššou certifikáciou DTestu,
  • certifikát „Overené zákazníkmi“ od Heureky,
  • shopRoku v roku 2017, finalista v rokoch 2016 a 2018.

Prvky k dispozícii

  • Bannery ?
  • XML feed
  • Kupóny
  • PR články
  • Extra spolupráce
  • E-mail šablóny
  • Influenceri
  • iFrame
  • Dognet Media ?


Povolenia pre publisherov

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Priame PPC
  • Google CSS
  • Externé kupóny
Priama PPC kampaň je zakázaná. V nepriamej PPC musia byť brandové kľúčové slová vrátane preklepov vo vylučujúcich kľúčových slovách v Adwords. Pred odoslaním emalingu je potrebné ho poslať na schválenie. Nie je možné používať značkové slova v názve domén. Provízie sú vypočítavané z ceny bez DPH a bez poštovného. Provízie za sprostredkovanie B2B objednávok môžu byť zamietnuté.


Pri propagácii je potrebné používať všetky parametre, ktoré sa nachádzajú v odkazoch v našej administrácii. Odstránenie parametrov môže mať za následok nefunkčnosť trackingu alebo zamietanie provízií.

Články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?