Pôžičkomat

Kampaň Pôžičkomat

Odmeňovanie je postavené na fixných províziách za nového klienta. Teda odmena prislúcha za každú poskytnutú pôžičku novému klientovi.

Odmeňovanie:

  • Pricing zvýšený na 30€ za sale! Z pôvodných 18€ je to celkom skok 🙂 Výhoda je, že môžete traffic posielať rovno na Pôžičkomat.sk. Nech sa páči.
  • 18 € za úspešne poskytnutú pôžičku (model CPS)
  • Pre kvalitných publisherov máme pripravené bonusové odmeňovanie. Stačí sa ozvať.
  • V administrácií nájdete aj kampaň Pôžičkomat IFRAME, kde je pricing 1,5€ CPL a 15€ CPS

Doplnkové údaje:

  • Výška pôžičky: prvá 500€ (do 12.4. do 350€); ďalšie môžu byť až do 700 €
  • Splatnosť: 31 dní s neobmedzenou možnosťou predĺženia splatnosti o mesiac
  • Spôsob poukázania: na účet
  • Musí byt zamestnanec: nie
  • Min. príjem: nie
  • Potvrdenie o príjme: nie
  • Kontroluje register: nie
  • Prvá pôžička zadarmo: nie
  • Nutná registrácia: áno
  • Potrebné dokumenty: štandardne nepožadujeme
  • Ručiteľ/ručením: nie
  • Účel: nepožadujeme
  • Možné kompletne vybaviť online: áno
  • Predčasné splatenie zadarmo: nie
  • Vhodná pre ženy na materskej dovolenke: áno
  • Vhodná pre dôchodcov: áno
  • Vhodná pre nezamestnaných: áno (stačí akýkoľvek pravidelný príjem)
  • Ako lead sa berú aj existujúci zákazníci, ktorí žiadajú opätovne: nie

Prvky k dispozícii

  • ÁnoBannery
  • NieiFrame
  • NiePR články
  • NieKupóny
  • NieXML feed
  • NieE-mail šablóny
  • NieAITA
  • NieBANEA ?

 

Povolenia pre publisherov

  • ÁnoCash-back
  • ÁnoObsah
  • ÁnoKupónové weby
  • ÁnoEmailing
  • NiePriame PPC
Nie je možné používať brandové kľúčové slová v rámci PPC kampaní. Pred odoslaním emalingu je potrebné ho poslať na schválenie. Nie je možné používať značkové slova v názve domén.

 

Pri kampani Pôžičkomat.sk prislúcha za každý platný sale provízia. Ak užívateľ, ktorý o pôžičku žiadal aj reálne pôžičku dostane, tak sa publisherovi pripisuje provízia za úspešný obchod. To, či sa stal žiadateľ klientom, vyhodnocujeme spravidla na mesačnej báze. Taký istý proces čaká aj na schvaľovanie leadov samotných. Snažíme sa to ale čo najviac urýchliť.

Lead/žiadosť sa zaznamená až vtedy, keď vyplnené údaje potvrdia v emaily, cez ktorý sa musia prekliknúť a pokračovať v procese ďalej – bez toho im nebude call centrum volať.

Články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?