ChutMoravy.cz

Kampaň ChutMoravy.cz

Provízia: 15 % a 7 % pre cashbackové portály. Kupónové weby sú zakázané.

O Chuti Moravy

Firmu Chuť Moravy založili dvaja dlhoroční kamaráti Martin Jokver a Vlastimil Sapák, obaja pôvodne z IT odboru. Martin ako grafik a Vlastimil ako programátor. Spočiatku sa venovali predaju moravských darčekových vín, no postupne, s potrebou rozšíriť sortiment o niečo na zahryznutie, vznikla značka delikates Chuť Moravy. Najprv si nechali vyrábať do jednotných obalov produkty od miestnych malovýrobcov a farmárov, ale postupne začali s vlastnou výrobou. Inšpiráciu na produkty často hľadajú v starých kuchárkach, na cestách alebo v zabudnutých starých plodinách a ovocných odrodách. V súčasnosti má firma 6 stálych zamestnancov a ďalší tím sezónnych spolupracovníkov, s ktorými vyrába viac ako 100 000 produktov ročne. Tie ponúkajú prostredníctvom e-shopu a v sieti partnerských kamenných farmárskych a lokálnych predajní.

Filozofia značky

Hlavnou myšlienkou značky Chuť Moravy je to, aby hlavná surovina (a ideálne aj maximum možných) vždy pochádzali od lokálnych pestovateľov a z miestnych zdrojov z Moravy. Samozrejmosťou je kvalita produktov, ktorú potvrdzujú aj mnohé ocenenia získané v Čechách aj vo svete. Niektoré z delikates tiež vznikli ako druhotný produkt z nevyužitých surovín, ako je napríklad čatní zo zelených marhúľ, Chmelíček alebo cesnakové štangle. Delikatesy Chuť Moravy si tiež vďaka svojej jedinečnosti a kvalite obľúbili niektorí českí šéfkuchári, ktorí s nimi varia vo svojich reštauráciách. Sú to napríklad Radek Kašpárek (Field), Tomáš Levý, Marek Fichtner (Červený jelen) alebo Zdeněk Pohlreich (Next Door by Imperial).

Cieľové skupiny:

1. Darčekári

Delikatesy Chuť Moravy vznikli už na začiatku ako doplnok k darčekovým vínam, teda aj ich balenie je koncipované ako darčekové, a či už samostatne, alebo v početných darčekových baleniach, sú vhodné ako darček k akejkoľvek príležitosti – na Vianoce, narodeniny, sviatky, ku dňu otcov, na Valentína atď. Zhruba 70 % nakupujúcich tvoria ženy, ktoré veľmi často kupujú produkty ako darček pre mužov.

Samostatnou zákazníckou skupinou sú potom firmy, ktoré často využívajú darčekové balenie našich produktov ako darček pre svojich obchodných partnerov alebo zamestnancov.

2. Gurmáni, kuchári a experimentátori

Druhou samostatnou skupinou zákazníkov sú ľudia, ktorí naše produkty kupujú pre vlastné využitie, a to buď jednoducho na jedenie, alebo pre druhotné využitie, napríklad ako neobvyklé a chuťovo prekvapivé ingrediencie pri varení, grilovaní alebo napríklad na prípravu slávnostného občerstvenia či chuťoviek k vínu. Pre týchto zákazníkov, ku koncu augusta 2024, vypúšťame novú „nedarčekovú“ rad RYNK, pod ktorým budú produkty v praktickejšom balení, za výhodnejšiu cenu a určené práve na bežnú spotrebu.

Naše výhody oproti konkurencii:

  • Vďaka surovinám aj chutiam máme neobvyklé, často aj ojedinelé produkty z lokálnych surovín.

  • Ručne vyrábané produkty, pri ktorých máme celý proces výroby od zberu surovín až po finálnu expedíciu k zákazníkovi plne pod kontrolou.

  • Vysoká kvalita produktov podložená početnými oceneniami: 4x regionálna potravina Juhomoravského kraja, Great Taste Awards, Zlatá Salima, International gourmet atď.

  • Skvelé referencie nielen od našich zákazníkov, ale aj od tých najlepších šéfkuchárov.

Naše najpredávanejšie produkty:

  1. Slanináda
  2. Svätojánske orechy
  3. Smrekové želé
  4. Cesnakové štangle
  5. Višne z Líšne
  6. Olej z vlašských orechov – čerstvo získané ocenenie Great Taste 2024  Star rating 3-Star
  7. Dulová „vejmrda“

          Prvky k dispozícii

          • Bannery ?
          • XML feed
          • Kupóny
          • PR články
          • Extra spolupráce
          • E-mail šablóny
          • Influenceri
          • iFrame
          • Dognet Media ?


          Povolenia pre publisherov

          • Cash-back
          • Obsah
          • Kupónové weby
          • Emailing
          • Priame PPC
          • Google CSS
          • Externé kupóny
          Priama PPC kampaň je zakázaná. V nepriamej PPC musia byť brandové kľúčové slová vrátane preklepov vo vylučujúcich kľúčových slovách v Adwords. Google Shopping CSS partneri sú v tejto kampani zakázaní. Pred odoslaním emalingu je potrebné ho poslať na schválenie. Nie je možné používať značkové slova v názve domén. Provízie sú vypočítavané z ceny bez DPH a bez poštovného. Provízie za sprostredkovanie B2B objednávok môžu byť zamietnuté.


          Pri propagácii je potrebné používať všetky parametre, ktoré sa nachádzajú v odkazoch v našej administrácii. Odstránenie parametrov môže mať za následok nefunkčnosť trackingu alebo zamietanie provízií.

          Články, ktoré by ťa mohli zaujímať

          Akých inzerentov u nás nájdete?