Návod pre nastavenie GTM pre eshopy na systéme Shoptet.

  1. vytvorte si konto na https://tagmanager.google.com/#/home
  2. pridajte vašu webovú stránku. Tag Manager vám vygeneruje kód, z ktorého si zoberiete vaše ID. Vzor: GTM-XXXXXX
  3. vaše GTM ID vložte v administrácii Shoptet do políčka pre Google Tag Manager ID a zaškrtnite použitie Google Data Layer Helperu
  4. v Tag Manageri vytvorte tag pre sledovanie preklikov “Affil Dognet – click tracking” ako custom HTML kde vložíte kód pre sledovanie preklikov (kód dodáme). Triggerom je každá stránka (All pages)
  5. v Tag Manageri vytvorte trigger “DOM ready”
  6. vytvorte tag pre sledovanie predajov “Affil Dognet – sale tracking” ako custom HTML, kde vložíte kód pre sledovanie predajov (kód dodáme). Triggerom je DOM ready. V rozšírených nastaveniach nastavte, aby sa tag spúšťal pri každom evente.
  7. v tomto kroku máte už vytvorené 2 tagy a 1 trigger
  8. nakonfigurujte Variables tak, aby ste mali zaškrtnuté všetko z kategórií Pages, Utilities, Clicks a Forms
  9. publikujte všetky zmeny

V prípade potreby nás kontaktujte, GTM vieme nastaviť aj za vás 😉

 

Páčil sa ti článok?
The following two tabs change content below.
Katka Novotná

Katka Novotná

Affiliate Manager
Viac ako dva roky som pracovala na pozícií e-commerce marketér a zvyšovala som obraty rôznym eshopom. Niektoré z nich sa vyšplhali až na Shop Roku (ocenenie od Heureka.sk). Mám skúsenosti s PPC Adwords aj Facebook. Analytics mi je veľmi blízky. Pre reklamnú agentúru Wiktor Leo Burnett som pomáhala s UX/UI webových projektov a aplikácií pre veľkých klientov. Vo voľnom čase tvorím webové stránky založené prevažne na WordPresse.