Netvoríme weby a kampane pre klientov, tvoríme reklamnú sieť. Hráme fér a sme fér. V každom momente robíme to najlepšie, čo vieme pre naše interné projekty, ktorým veríme a makáme na nich už dlhé roky.
Človeka, čo bude technicky spravovať sieť, komunikovať s inzerentami, publishermi, vychytávať chyby. Nejde o programovanie, ale skôr o hľadanie chýb pri integrácii alebo prevádzke kampaní. V skratke, treba pochopiť technické fungovanie siete a ak niečo nepôjde, zistiť prečo to nejde :D Nebáť sa zapnúť "konzolu" a zisťovať.
A plat? 2000-2500€ na faktúru.
Samozrejme, Excel, Excel, Excel. Na reporty, porovnávanie a analýzy. Veľká výhoda ak budeš vedieť pracovať v Google Tag Manageri, cez ktorý často integrujeme kampane. Ak nebudeš, pošleme ťa na školenie, alebo ti to vysvetlia kolegovia. Ale tvoj technický skill ti musí umožniť to pochopiť do pár minút ;)
Môžeš sa na ňu spoľahnúť. Corona-necorona, rozhodujeme o nej my, nie centrála z nejakej tramtárie.
Nehľadám umelca, čo bude mať maniere a bez ohľadu na pohlavie, bude mať aj "svoje dni". Nechcem "hotového človeka", čo premigroval už 20 agentúr a odvšadiaľ "odišiel".
Nechcem ani "zásadového" človeka, čo zo zásady v piatok o 17:00 vypne telefón a mail a zapne ich najskôr až po rannej pondelkovej káve ... prípadne obede ... aj keby hrochy na traktoroch z neba padali.
Takto to funguje v Tescu a McDonalde. Nie v marketingu. A už vôbec nie v online svete. Treba sa len sústrediť a robiť svoju prácu dobre.
Nerobím klientské weby, social media, ppppppčka, SEO a ani iné džobíky. Budeme spolu robiť len na interných projektoch. Čo je najlepšie pre projekt povieme my, nie nejaká "ultimate online TURBO marketing specialist senior" z Hornej Dolnej, ktorej najväčšou starosťou je, či jej stihne vyschnúť lak na nechtoch do obednej prestávky.
Nič ľahké, nič pre absolventa, nič pre netechnického človeka. Nehľadáme niekoho, "čo sa rád učí". Na to žiaľ táto pozícia nie je :) Musí prísť, preštudovať, pif-paf a po pár dňoch už makať a vybavovať maily. Nerobíme zase jadrovú elektráreň, technológia sa dá pochopiť za pár hodín.
Je to veľa o komunikácii, kde treba byť často veľmi asertívny. Tak isto treba poznať základné pojmy online marketingu ako SEO, GTM, XML, PPC či spomeniem aj technológie ako JavaScript, WP a pojmy ako callback, redirect, pop-up, UTM či indexácia.
Modelový príklad
1) Zistíme, že nefunguje na nejakom našom eshope tracking
2) Vyskúšaš, analyzuješ a do pár minút vieš čo sa deje a už je aj napísaný mail na klienta
3) Vykomunikuješ, zavoláš, vyhrotíš aby sa to fixlo čo najskôr
Nenasľubujem ti hory-doly, dovolenky, miliardy peňazí a ani super grilovačku po sobotnej práci. Veľa sa naučíš, keďže som robil už fakt všeličo na rozdiel od projektových a account managerov, ktorí vidia len to, čo ich predražený budget dokáže.
Makáme v Bratislave, na Karpatskej 6. Máme pekné kancle, klímu, kávovar :D Máme stabilný cashflow, stabilné zázemie a nemáme investora. Nepredpokladáme nejaké dramatické ohrozenie ani v týchto komplikovaných časoch.
Sme malá firma, kde schvaľovanie niekedy trvá až príliš krátko. Skúšame všetko, čo dáva zmysel.
Chceme niekoho, komu budeme 100% veriť a bude mať všetko pod kontrolou. Máme "drive" a ten budeme chcieť aj od teba. Budeš robiť kľúčovú vec a tak k tebe budeme aj pristupovať. Na Dognete makáme aktuálne asi 15ti, nemáme firemného psa a ani predražené kancelárske stoličky.
Máme 2 dni v týždni home-office ... a sme proste fér :) A chceme ťa na roky, ideálne do dôchodku :D
Máme v robote také, že "pleasure point". Stále plnú MEGA chladničku. Razíme heslo - obézny, ale šťastný!
Plus, o pár dní k nám dorazí MAXI masážne kreslo, aké sú v obchodných centrách. Čiže masáž, kedy len chceš :)
Práve s nimi budeš tráviť čas :)
Ondro 1
Šimon
Júlia
Nela
Roman
Vojto
David
Veronika
Ty?
Alebo ty? :D
Tešíme sa na teba
Píš na polgari@leadmedia.sk alebo kľudne volaj 0911 122 199
Štefan Polgári
CEO Dognet